Fotograf fotografowi :)

0 Comments
Nie ma to jak fotograf fotografowi zdjęcia robi. Razem z Pawłem Fickiem w jego zacnej piwnicy stworzyliśmy dość dobre warunki do "focenia" i tak powstało kilka portretów Pawła, które miałam przyjemność zrobić. W pewnym momencie odwiedził nas przesympatyczny "przechodzień" zgadnijcie kto ? :)

Oczywiście po tym jak poczyniłam poniższe portrety, zamieniliśmy się rolami, ale szybko okazało się, że nie bez powodu jestem po tej stronie aparatu gdzie mogę sobie poustawiać parametry ekspozycji etc. moja ruchliwość i nabyte z wiekiem jak się okazuje "fotograficzne adhd" nie pozwalają na wykonanie dobrej sesji zdjęciowej. Biedny Paweł się nabiegał, naskakał i namęczył. Jedyny plus mojej obecności przed obiektywem był taki, że Paweł zjadł pełnowartościową zupkę chińską robioną w RRRRAAADoooooomiuuuuu oraz zaliczył kilka ataków śmiechu.









You may also like

Brak komentarzy: